Ameriški avtomobilski proizvajalec s tem korakom ukinja dejavnost, ki je sicer predstavljala le majhen delež njihove prodaje – prek luksuzne blagovne znamke The Durant Guild je izvoz v največje azijsko gospodarstvo obsegal vsega 0,1 odstotka celotne prodaje na Kitajskem. A v tem primeru simbolika tehta več kot številke.
Predstavnik General Motorsa je za Reuters pojasnil, da podjetje s to potezo optimizira poslovanje, saj izvoz iz ZDA v trenutnih razmerah ni več finančno vzdržen. Podoben korak je že aprila napovedal tudi Ford, kar nakazuje širši premik ameriških proizvajalcev.
Zaostrovanje trgovinskih pogojev je dodatno spodbudilo tudi napovedi nekdanjega predsednika Donalda Trumpa, ki želi v morebitnem drugem mandatu uvesti nova pravila, še bolj zaostrena do Kitajske. S tem se ustvarja negotovost v panogi, ki se že zdaj spoprijema z izzivi globalnih preskrbovalnih verig in padcem povpraševanja na nekaterih ključnih trgih.
Čeprav vpliv na splošno prodajo GM-ja trenutno ni velik, poteza razkriva vse bolj obrambno naravnanost ameriške avtomobilske industrije, ki se vse težje prilagaja hitro spreminjajočim se geopolitičnim in gospodarskim razmeram.