Državna sekretarka na ministrstvu za kohezijo in regionalni razvoj Andreja Katič je v nagovoru na slovesnosti ob odprtju povedala: "Verjamem, da bodo projekta najbolj veseli tukajšnji ljudje, saj pomeni eno veliko pridobitev, ne samo za kolesarsko mobilnost, ampak menim, da ima širši vpliv, tako na razvoj turizma kot seveda na zdravo življenjsko okolje, na ljudi, da bodo še raje prišli sem, pa tudi tukaj ostali."
Celotna dolžina kolesarske poti je dolga skoraj 20 kilometrov, od tega v občini Brda 3,7 kilometra. Investicija v Brdih je vredna dobra dva milijona evrov, za katera so pridobili evropska in državna sredstva v višini dobrih 1,3 milijona evrov, Občina Brda pa je iz proračuna prispevala 783.000 evrov.
Investicijski projekt je predvideval ureditev ločene kolesarske povezave (kolesarskega pasu) in izvedbo ukrepov za umirjanje prometa na območju občine Brda in na območju občin na ozemlju Italije. Glavni cilj projekta je bila torej ureditev regionalne kolesarske povezave med glavnim središčem goriške regije (Nova Gorica) in središčem občine Brda (Dobrovo).
Investicija pomembna iz več vidikov, so v sporočilu zapisali na Občini Brda. Vtira pot dodatnemu čezmejnemu sodelovanju na področju črpanja evropskih sredstev. "Z izgradnjo te kolesarske povezave se Goriška Brda povezujejo z urbanimi središči, obenem pa nova pridobitev predstavlja pomembno spodbudo zeleni mobilnosti, pa tudi vliva elan aktivnemu preživljanju prostega časa," so zapisali.
Tudi v luči bližajoče se Evropske prestolnice kulture GO!2025 je krepitev trajnostnih povezav med prizorišči dogajanj leta 2025, vez, ki celotno območje še bolj povezuje in dela unikatno, predstavlja pa tudi svojevrstno pristno uživanje čezmejnega večkulturnega teritorija.
"Zelo ponosni smo tudi na to, da smo na bivšem mejnem prehodu v Vipolžah uspeli ohraniti drevesa, ki nudijo izjemno slikovit vhod v Brda z italijanske strani. V ta namen je bilo potrebno spremeniti projekt, a bilo je res vredno," je ob robu odprtja dejala direktorica občinske uprave Občine Brda Anita Manfreda.
Projekt je bil razdeljen na tri odseke - prvi del poteka od naselja Dobrovo do meje z Italijo (Vipolže) po lokalni cesti; drugi del poteka preko Italije po lokalnih in regionalnih cestah, mestnih ulicah, po kolesarskih pasovih in kolesarskih poteh; tretji del pa poteka v Italiji od mostu preko reke Soče po mestnih ulicah Gorice do Nove Gorice, kjer je trasa večinoma varno ločena od motornega prometa ali speljana po manj prometnih ulicah.