Danes študenti po zaključku nočnega dela ali obiskih kulturnih in družabnih dogodkov nimajo druge izbire kot vračanje domov peš, s kolesom ali z osebnim avtomobilom, kar pogosto pomeni večje tveganje. Poleg tega si mnogi ne morejo privoščiti dražjih alternativ, kot so taksiji, so opozorili v študentski organizaciji.
Ob tem dodajajo, da številni mladi ponoči ostajajo aktivni udeleženci različnih dogodkov, zaradi česar menijo, da je potreba po nočnem prevozu širša od zgolj študentskih zahtev. Posebej izpostavljajo tudi vpliv morebitne uporabe opojnih substanc, ki še dodatno povečujejo nevarnost vračanja domov brez ustreznega javnega prevoza.
Spomnili so, da so bile nočne linije v preteklosti ukinjene zaradi varnostnih razlogov in nizkega števila potnikov, a poudarjajo, da bi morala Ljubljana kot evropska prestolnica slediti zgledom drugih mest, kjer nočni javni prevoz nemoteno deluje vsaj ob koncih tedna.
Ob začetku novega študijskega leta, ki se začne 1. oktobra, študenti pozivajo k analizi razmer in čimprejšnji uvedbi rešitve, ki bo mladim in drugim prebivalcem omogočila varen in dostopen prevoz tudi v nočnem času. Prepričani so, da mesto, ki se predstavlja kot zelena prestolnica Evrope, ne more zaostajati za evropskimi primerljivimi mesti na področju javnega prometa.