V sklopu del na desnem tiru, ki so se začela maja letos, so skupno zamenjali 17 kilometrov vozne mreže, sanirali pet prepustov in dva mostova ter sedem podvozov. Prav tako so nadgradili signalnovarnostne naprave in uredili dve nivojski križanji, na območju starega mostu pa so zgradili nov most v Notranjih Goricah. Na obeh straneh postajališča Notranje Gorice so delavci zgradili nov peron, postavili pa so tudi 8780 metrov protihrupnih ograj.
Na železniški postaji Borovnica so med drugim že zgradili nov bočni peron z nadstreškom ter zamenjali temelje in portale vozne mreže na postaji. Na tirni infrastrukturi so v teku zaključna dela na spodnjem in zgornjem ustroju, poteka pa tudi gradnja novega otočnega perona z nadstreškom. Kot so sporočili z direkcije, bosta oba perona povezana z novim podhodom, ki bo omogočal varen prehod pod železniškimi tiri.
Ocenjena vrednost del na odseku Brezovica-Borovnica znaša 113,2 milijona evrov, od tega bo 9,81 milijona evrov prispevala EU v okviru načrta za okrevanje in odpornost.