Po predstavitvi na workshopu slovenskega turizma v Budimpešti se bo Celje med 23. in 25. septembrom udeležilo sejma IFTM Top Resa v Parizu, ki velja za največji francoski sejem poslovnega in prostočasnega turizma. V začetku oktobra bodo sledili premierni nastop na sejmu TTG Travel Experience v Riminiju ter workshop v Gradcu, ki ga pripravlja Združenje zgodovinskih mest Slovenije.
»Pri načrtovanju promocije smo se osredotočili na trge z največ obiski in največjim potencialom rasti. Madžarski gostje so najpomembnejši tuji trg Celjskega gradu, francoski pa beležijo kar 11-odstotno rast. Italijanski in avstrijski obiskovalci pa predstavljajo dodatne priložnosti, predvsem za enodnevne in družinske obiske ter MICE segment,« je poudarila direktorica Zavoda CELEIA Celje mag. Maja Voglar.
Na domačih tleh se bo Celje v okviru partnerstva Dežela Celjska predstavilo na 57. Mednarodnem obrtnem sejmu v Celju ter na Festivalu za tretje življenjsko obdobje v Ljubljani. Partnerji bodo že šestnajstič zapored združili moči in skupaj predstavili svojo turistično ponudbo ter ponudnike. Ob tem bodo izpostavili tudi projekt Digitalna povezljivost destinacije Dežela Celjska, ki je s pomočjo Slovenske turistične organizacije prejel skoraj 124.000 evrov nepovratnih sredstev in bo kot primer regijskega sodelovanja predstavljen na strokovnem posvetu v okviru MOS.
V Zavodu CELEIA Celje ob tem poudarjajo, da je prav usklajeno in ciljno usmerjeno delovanje na strateških trgih ključ do večje prepoznavnosti Celja kot osrednje destinacije regije ter do privabljanja obiskovalcev v prihajajoči praznični sezoni, ko bo mesto zaživelo kot Pravljično Celje – evropsko božično mesto 2025.