Načrt pilotov Luka Aikinsa in Andyja Farringtona je bil, da bi na nebu nad Arizono svoji letali usmerila v sinhroni prosti pad z višine 4000 metrov in ugasnila motorja. Nato bi izskočila vsak iz svojega letala, vstopila v drugo letalo, zagnala motorje ter spet prevzela nadzor - vse v manj kot minuti.
Aikins je svoj del naloge opravil po načrtih in po zamenjavi letal s tem drugim tudi pristal. Farringtonu pa se ni uspelo prebiti do letala, ki se mu je približeval med padanjem, zato je nazadnje varno doskočil s padalom. Na drugem letalu, ki je tako nenadzorovano padalo proti tlom, se je sicer sprožilo varnostno padalo, a je bilo po trdem pristanku vseeno precej poškodovano.
Projekt sta pilota sicer pripravljala dolgo, največji izziv je bil razvoj metodologije, ki bi letali obdržala v nadzorovanem padanju, za kar so morali razviti inovativen sistem zračnih zavor, nameščenih na trup letala.
Leta 2012 je imel Aikins že vlogo svetovalca pri še enem projektu Red Bulla, povezanem z ekstremnimi dosežki, ko je Avstrijec Felix Baumgartner s padalom skočil iz stratosfere.