Povprečno je bilo na tekmo na stadionih nekaj nad 25.000 navijačev. Nekaj dvobojev je bilo razprodanih, na splošno pa je bilo več ljudi prisotnih v Avstraliji kot na Novi Zelandiji. Tako je bilo manj kot 7.000 sedežev zapolnjenih na tekmi med Japonsko, ki je tedaj premagala Kostariko v novozelandskem Dunedinu.
Kljub temu pa so organizatorji že krepko presegli načrtovano število prodanih vstopnic, ko so število pred prvenstvom postavili na 1,23 milijona. Fifa pričakuje, da bo skozi vrata stadiona do konca SP vstopilo več kot 1,9 milijona navijačev.
Prav tako so se povečale številke na drugih področjih. Prenos tekme med Kitajsko in Anglijo si je na Kitajskem ogledalo 53,9 milijona, največ doslej, podobno je bilo tudi na drugih trgih, tekma med ZDA in Nizozemsko je bila najbolj gledana tekma skupinskega dela SP nogometašic v Ameriki doslej. Številke so krepko presegli tiste na prejšnjih tudi na vseh drugih področjih, tudi pri marketingu, prodaji spominkov in prostovoljcih.
Organizatorji so navedli, da je večje zanimanje za ogled tekem nogometašic prinesla tudi veliko večja izenačenost ekip, kot doslej. Tako so že izpadle dvakratne svetovne prvakinje in lanske evropske podprvakinje Nemke, nogometni velesili Brazilija in Italija ter olimpijske prvakinje iz Kanade. Prvič so v izločilne boje napredovale tri afriške države Maroko, Nigerija, Južna Afrika ter tudi karibska Jamajka.
Izvršni direktor Nogometne zveze Avstralije James Johnson je tako, kot poroča francoska tiskovna agencija AFP, na novinarski konferenci že povedal, da namerava njegova država kandidirati tudi za SP nogometašev čez 11 let.