Kampanjo Vprašajte za meso »izbrana kakovost – Slovenija« je MKGP podrobneje predstavil letos spomladi. V njej sodelujejo slovenski rejci in predelovalci mesa, njen namen pa je spodbuditi goste gostinskih obratov, da povprašajo o izvoru mesa in pri naročanju jedi izberejo slovensko meso. Istočasno pa so gostinci vabljeni k uporabi označevalcev za meso z znakom »izbrana kakovost – Slovenija« ter posledično k obogatitvi svoje ponudbe. Gostinci bodo lahko z znakom »izbrana kakovost – Slovenija« označili jedi, pripravljene iz kakovostnega slovenskega certificiranega govejega in perutninskega mesa iz sheme »izbrana kakovost«.
Generalna direktorica Direktorata za hrano in ribištvo Ana Le Marechal je na novinarski konferenci poudarila: »Z letošnjim sloganom »Več okusa za manj zavržkov« se dotikamo dveh pomembnih in med seboj povezanih tem za državo - zmanjšanja zavržene hrane in odpadkov v gostinstvu ter poudarjanja pomena uporabe lokalnih kakovostnih kmetijskih pidelkov ter živil, označenih z znakom »izbrana kakovost-Slovenija«. Zelo pomembno pri uporabi in označevanju glavnih sestavin z znakom »izbrana kakovost – Slovenija« na jedilnih listih je, da kljub različnim stilom posameznih restavracij, potrošniku zagotavljamo visoko kakovost.« Dodala je, da lahko veliko dela opravijo tudi obiskovalci restarvracij, gostiln,…s tem, da ob naročilu mesa vedno povprašajo o njegovem izvoru ter povedo, da si želijo meso slovenskega porekla.
Za pridobitev pravice do označbe »izbrana kakovost – Slovenija« mora meso zadostiti strogim pogojem v celotni verigi. Živali morajo biti rojene, rejene in predelane v Sloveniji, krmljene s kakovostno krmo, celoten proces zakola in predelave pa je popolnoma ločen od ostalega mesa, ter zagotavlja 100 odstotno sledljivost. Kampanja poudarja pomembnost izbire lokalnih surovin, s poudarkom na mesu z znakom »izbrana kakovost – Slovenija«, kar pomeni zagotovilo za slovensko poreklo, višjo kakovost ter dodaten neodvisen nadzor certifikacijskih organov.
S partnerstvom v projektu »izbrana kakovost – Slovenija« se Teden restavracij aktivno vključuje v promocijo lokalne kakovosti. Organizatorji Tedna restavracij že od samega začetka spodbujajo gostince k obravnavi različnih družbeno odgovornih tem, promociji lokalnih dobaviteljev ter prizadevanjem za zmanjšanje odpadkov. Poleg tega sodelovanje pri projektu prinaša promocijo uporabe lokalnih se
V ospredju jesenskega tedna restavracij tudi promocija mesa z oznako »izbrana kakovost Slovenija«
Tednu restavracij se, to jesen, prvič pridružujejo Ministrstvo za kmetijstvo, gozdarstvo in prehrano ter slovenski rejci in predelovalci mesa s promocijsko kampanjo Vprašajte za meso »izbrana kakovost – Slovenija«.