Zagotavljanje varnosti in neprekinjenega poslovanja je strateška prioriteta Telekoma Slovenije. V tem okviru podjetje skrbi za varnost svojega omrežja, svojih storitev in uporabnikov ter zagotavlja kibernetsko in informacijsko zaščito različnim organizacijam, podjetjem in dogodkom. Center kibernetske varnosti in odpornosti Telekoma Slovenije sodi med najsodobnejše tovrstne centre v regiji.
»Telekom Slovenije je največji telekomunikacijski operater ter pomemben predstavnik kritične infrastrukture in izvajalec bistvenih storitev v Republiki Sloveniji. S sistemskim pristopom vzpostavlja učinkovite okvire varnostne arhitekture. Gre za vzpostavljanje integralnega korporativno-varnostnega sistema, ki temelji na profesionalnosti in celovitosti, na povezanosti fizične in informacijske varnosti, varnostnih standardov, visoki stopnji organizacijske in varnostne kulture ter poslovne etike in nenazadnje na zavidljivo visoki pripadnosti zaposlenih. V zadnjem obdobju so bili posebni napori namenjeni dvigovanju varnosti in zanesljivosti informacijskih sistemov, sistemu varovanja ključnih podatkov in inovacij ter varnostnemu zavedanju zaposlenih. Ogromni napori so bili v navedenem obdobju usmerjeni tudi na področje kibernetske varnosti,« so med drugim organizatorji zapisali v obrazložitvi nagrade.
Vesna Prodnik, članica uprave Telekoma Slovenije, odgovorna za tehnologijo, je ob prejemu nagrade izpostavila, da je to predvsem nagrada vrhunski in predani ekipi in dodala, da »popolne varnosti ni. Ključno pa je, da se zavedamo tveganj in jih ustrezno obvladujemo. V Telekomu Slovenije svoje aktivnosti na področju celovitega zagotavljanja varnosti stalno nadgrajujemo in razvijamo. Smo del kritične infrastrukture in sistemski operater, ki je temeljni člen, brez katerega si težko predstavljamo telekomunikacije v državi. Naše omrežje uporabljajo podjetja in organizacije z visokimi varnostnimi zahtevami ter okoli milijon zasebnih uporabnikov. Na področju informacijske in kibernetske varnosti smo tesno vpeti tako v domače okolje kot v mednarodne tokove. Ves čas skrbimo za visoko raven varnostnih procesov, ki jih stalno evaluiramo, izboljšujemo ter prilagajamo dogajanju v širšem prostoru in pojavu različnih varnostnih tveganj. Gre za zelo kompleksno poslovno funkcijo, ki jo upravljamo strateško, načrtno in odgovorno.«
Zaposleni in procesi v Centru kibernetske varnosti in odpornosti so certificirani in skladni z najvidnejšimi certifikati in standardi s področja informacijske varnosti, vključno z mednarodnimi standardi ISO 22301, ISO 27001 in ISO 27018. Slednji je standard ravnanja zaščite osebnih podatkov v oblaku.
Mednarodni certifikat ISO 22301 je Telekom Slovenije prejel kot prvo podjetje v Sloveniji. To je mednarodni standard, s katerim podjetje izkazuje zanesljivo delovanje storitev in procesov ter hiter in učinkovit odziv ob izrednem dogodku. Z vpeljanim Sistemom upravljanja neprekinjenega poslovanja je Telekom Slovenije usposobljen za zagotavljanje ključnih storitev in procesov tudi v izrednih razmerah.
Telekom Slovenije je certificiran tudi skladno z mednarodnim standardom ISO 27001, ki predstavlja standard za kakovosten in varen sistem vodenja varovanja informacij, ki ga je naknadno razširil še na področja zagotavljanja kibernetske varnosti ter nadzora omrežja in storitev. Na ta način dodatno utrjuje svoj položaj odgovornega in naprednega operaterja, ki je tudi na področju varnosti storitev in infrastrukture zavezan najvišjim standardom. ISO 27001 namreč prejmejo le tista podjetja, ki izpolnjujejo najvišje zahteve na področju informacijske varnosti.