Desetodstotno povečanje prihodkov z 8998 milijard jenov v obdobju 2020-21 je predvsem posledica "znatnega povečanja prodaje v segmentih slike, elektronskih izdelkov in rešitev ter glasbe", je poročilo Sonyja povzela AFP.
Medtem ko se je razmah na področju video iger nekoliko umiril, je družba zabeležila uspeh na drugih področjih zabave, in sicer je Sonyjev Spider Man: Ni poti domov postal tretji najbolj dobičkonosen film v Severni Ameriki.
Povpraševanje po senzorjih, ki se uporabljajo v fotoaparatih pametnih telefonov, je še naprej naraščalo, Sony Music pa je bil uspešen tudi z zadnjim albumom Adele "30" in visokimi prihodki od licenc za priljubljene japonske animirane serije in filme oz. animeje, poroča AFP.
Sony se še naprej sooča s težavami pri prodaji igralne konzole PlayStation 5, ki jo je 18 mesecev po začetku prodaje novembra 2021 še vedno težko dobiti - deloma zaradi motenj v dobavni verigi, vključno s svetovnim pomanjkanjem čipov.
Za tekoče poslovno leto do marca 2023 Sony napoveduje, da se bo prodaja povečala za 15 odstotkov na 1140 milijard jenov (82,8 milijarde evrov), čisti dobiček pa naj bi se zmanjšal za šest odstotkov na 830 milijard jenov (šest milijard evrov), še navaja AFP.