Konec prvega četrtletja je imel Spotify 15 odstotkov plačljivih naročnikov več kot v enakem obdobju lani, je poročala francoska tiskovna agencija AFP.
Rast števila naročnikov je sicer zaviral umik storitve iz Rusije, a so ob tem zabeležili nekoliko boljše rezultate v Latinski Ameriki in Evropi, so pri Spotifyu pojasnili v sporočilu za javnost.
Tako kot številna zahodna podjetja je tudi Spotify po napadu Rusije na Ukrajino prekinil poslovanje v Rusiji, kar se je dokončno zgodilo 11. aprila. Družba, ki je bila ustanovljena na Švedskem, upa, da bo do konca naslednjega četrtletja imela 187 milijonov plačljivih naročnikov, v Rusiji pa bo izgubila še 600.000 naročnikov.
Skupno število brezplačnih in plačljivih mesečnih uporabnikov platforme je v prvem četrtletju znašalo 422 milijonov, kar je bilo nad pričakovanji skupine in v skladu s pričakovanji analitikov Wall Streeta.
Po objavi poslovnih rezultatov so se delnice družbe na newyorški borzi, kjer podjetje kotira, pocenile za več kot 11 odstotkov, je še poročala AFP.