Kot so navedli pri ZPS, si mnogi potrošniki želijo nakupovati bolj trajnostno, a se pri izbiri srečujejo z več ovirami. "Evropska marjetica in primerljive ekološke oznake, kot sta nordijski labod in modri angel, so vedno zanesljiv vodnik za potrošnike, saj so skrbno upravljane in potrošnikom zagotavljajo, da bodo certificirani izdelki imeli manjši okoljski vpliv v primerjavi z običajnimi," so opozorili.
Potrošniške organizacije se zato po njihovih navedbah aktivno zavzemajo za promocijo tovrstnih oznak med potrošniki, ob tem pa tudi same ozaveščajo, zakaj so takšni izdelki okoljsko bolj primerni za nakup. Med drugim jih tudi redno uvrščajo v nabor izdelkov za primerjalno testiranje, kjer se "nemalokrat izkaže, da so med najboljšimi". V takšnem primeru je odločitev za nakup še posebej priporočljiva z vidika zdravja in okolja, so dodali.
V primeru slovenskih potrošnikih ugotavljajo, da ti nimajo na razpolago tako široke izbire izdelkov z okoljsko marjetico ali podobno ekološko oznako.
"Še posebej je to opazno pri trgovskih znamkah, kjer v tujini vse bolj prevladujejo z okoljsko marjetico označeni izdelki, v Sloveniji pa jih skoraj ni mogoče najti, čeprav so nemalokrat naprodaj pod enakim imenom kot v tujini," so poudarili, hkrati pa opozorili na pomembno vlogo trgovcev na tem področju, ki lahko od svojih dobaviteljev zahtevajo več bolj trajnostnih izdelkov.
Da bi trgovce dodatno seznanili s prednostmi, ki jih lahko dosežejo z večjo vključitvijo izdelkov z zaupanja vrednimi ekološkimi oznakami v svojo ponudbo izdelkov, so skupaj z evropsko potrošniško organizacijo pripravili tudi infografiko, ki je objavljena na spletni strani ZPS. Tam lahko trgovci in potrošniki najdejo tudi posodobljen seznam v Sloveniji izdelanih izdelkov z okoljsko marjetico, ki so jim ga posredovali z ministrstva za okolje, podnebje in energijo.