Kot so navedli, je nagrado naj digitalka prejela Julija Somrak iz DROM agency, nagrado naj digitalna kampanja Cockta - Iz česa je tvoje mesto? (Atlantic Grupa in DROM agency), nagrado naj uporaba podatkov DRAJV zemljevid (Zavarovalnica Triglav), nagrado najboljša vsebina pa Maš to! (Zavarovalnica Sava in Luna\TBWA).
Nagrado najboljša uporabniška izkušnja je prejela Zavarovalnica Triglav, Sparov jedilnik.ai Spara Slovenija in Agencije 101 pa je prejel še nagrado za najboljše oblikovanje ter nagrade v kategorijah digitalna orodja, tradicionalni trgovci, umetna inteligenca in uporaba naprednih tehnologij.
Podelili so še nagrade v številnih drugih kategorijah, kot so avtomobilizem, digitalni projekti v prostoru, dogodki in prosti čas, družbena omrežja, družbeno odgovorni projekti, finančni sektor, globalni digitalni projekti, inovativni ustvarjalci prihodnosti, javne in nevladne organizacije, mediji, mobilne aplikacije, spletna mesta in trgovine, telekomunikacije, turizem, video, vplivneži in vsebinski marketing.