Slednje je dovolilo vzpostavitev heliporta oziroma ploščadi v vzhodnem delu Pariza na reki Seni, na kateri bodo lahko leteči taksiji vzletali. Gre sicer zgolj za začasno lokacijo, ki bo delovala do konca leta.
Na odločitev pristojnega ministrstva so se sicer pritožile pariške mestne oblasti, ki so projektu nasprotovale zaradi ekoloških in varnostnih razlogov. Toda njihovo pritožbo je zavrglo upravno sodišče, ki je v obrazložitvi navedlo, da podjetje Volocopter za obratovanje letečih taksijev ne potrebuje dodatnih dovoljenj.
Na to naj bi vplivala tudi pogostost voženj, saj naj bi leteči taksiji izvedli zgolj dve vožnji na uro oziroma 900 do konca leta. Njihov obratovalni čas bo med 9. in 17. uro.
Mestne oblasti so ob tem tudi izpostavile, da sodišče v svoji razsodbi ni upoštevalo širšega vpliva, ki ga imajo leteči taksiji na okolico, temveč se je osredotočalo zgolj na območje heliporta. Ko gre za komercialne lete, Volocopter že pred tem ni dobil dovoljena za obratovanje Evropske agencije za varnost v letalstvu.
Navkljub temu pa je nad letečimi taksiji zelo navdušen francoski minister Patrice Vergriete. "Gre za novo vrsto mobilnosti, ki bi v prihodnje lahko reševala življenja," je za AFP dejal Vergriete.
Njegova izjava je sicer naletela na številne kritike, saj naj bi šlo predvsem za prevoz, ki si ga bodo lahko privoščili le premožni. Volocopter naj bi sicer že načrtoval model z več sedeži.
Pri letečih taksijih gre za neke vrste helikopterjev, ki imajo 18 rotorjev in dva sedeža, pri čemer je eden namenjen pilotu. Z njim naj bi bilo možno leteti na treh linijah, pri čemer naj bi ena od njih vodila do heliporta v jugozahodnem predmestju Pariza, imenovanega Molineaux.