Slovenski košarkarski zvezdnik je v Združenih državah Amerike želel registrirati blagovno znamko LUKA DONCIC. Ameriški patentni urad USPTO je njegovo zahtevo predhodno zavrnil zaradi že obstoječe blagovne znamke Luka Doncic 7. To je leta 2018 ob sinovi privolitvi registrirala njegova mama Mirjam Poterbin, ki pa se ji ni želela odpovedati, navaja eden najbolje obveščenih ameriških novinarjev.
Uradni vlagatelj zahteve slovenskega košarkarja je njegovo podjetje Luka99 Inc., s katerim imajo sklenjene pogodbe vsa njegova partnerstva z blagovnimi znamkami. Z vložitvijo zahtevka želi Dončić pridobiti popoln nadzor nad blagovnimi znamkami, ki nosijo njegovo ime.
Kot izhaja iz slovenskih javnih evidenc (Ajpes), Mirjam Poterbin in direktor Boris Požeg poleg znamke Luka Doncic 7 upravljata še stran lukadoncic.com in imata v lasti ter tržita blagovno znamko LD77. Kot navaja Stein, Dončić s temi podjetji ni povezan.
Pred začetkom sezone 2021/22 je Dončić sicer razkril nov logotip, ki bo na vseh njegovih čevljih in oblačilih znamke Jordan in ki vključuje njegove začetnice (LD), številko dresa (77) in črko S, ki predstavlja njegovo domovino. Logotip je prikazan tudi v osrednjem krogu obeh igrišč, ki ju je Dončić septembra lani v sodelovanju z dobrodelnim oddelkom franšize videoiger NBA 2K prenovil v svoji domači Ljubljani, navaja Dnevnik.
Dončić trenutno nastopa s slovensko reprezentanco na evropskem košarkarskem prvenstvu.