V videu Britanca poskusita 24 izbranih znamk piva iz 24 držav, ki se merijo na evropskem nogometnem prvenstvu. Najprej razvrstita znamke piva v vsaki od predtekmovalnih skupin, nato pa nadaljujeta turnir na izpadanje po sistemu, ki velja tudi na Euru 2024.
Laško Zlatorog Pivovarne Laško Union se na tem "prvenstvu piv" prebije do finala, kjer ga avtorja videa razglasita za najboljše evropsko pivo, ki je trenutno na voljo. Britanca ob okušanju Laškega med drugim izjavita, da že dolgo nista okusila piva, ki bi ju tako "sezulo". Na koncu se potožita, da Laškega ni mogoče kupiti v Veliki Britaniji in da sta ga z res velikimi težavami sploh dobila za namen snemanja prispevka. Pri tem ugotovita, da je bilo vredno vsakega truda.
Pivovarna Laško Union se je na svojih družbenih omrežjih na video odzvala z objavo, v kateri vse tiste, ki Laškega ne morejo kupiti v svoji državi, vabijo v Slovenijo, saj je tukaj tega piva na pretek. Letalske prevoznike so ob tem pozvali, zaženejo nove letalske linije za vse bodoče navdušence nad pivom iz Laškega.
"Video nam je naredil res vrhunsko promocijo po svetu, čeprav ne gre za plačano objavo," je v sporočilu za javnost zapisala vodja blagovne znamke Laško v največji slovenski pivovarski družbi. Pri tem je izrazila veselje, da so v tujih medijih, še posebej ljubitelji piva Britanci, potrdili prepričanje pivovarne v lasti nizozemskega Heinekena, da v njej varijo "res kakovostno pivo".