V ZDA je bilo glede na raziskavo inštituta iz Stuttgarta konec lanskega leta 3,4 milijona avtomobilov na električni pogon. Sledile so Nemčija z 1,9 milijona električnih avtomobilov, Francija z 1,1 milijona in Združeno kraljestvo z enim milijonom, je poročala nemška tiskovna agencija dpa.
"Številke jasno kažejo, da se bo globalni trend k trajnostni mobilnosti iz leta 2022 kljub številnim krizam neomajno nadaljeval," je po poročanju dpa komentiral Andreas Püttner iz ZSW. Hitro rast električne mobilnosti na Kitajskem je utemeljil s podpornimi ukrepi države in tamkajšnjimi razmeroma nizkimi cenami.
Proizvajalcev električnih vozil pri ZSW niso razvrstili glede na višino zalog, pač pa glede na kumulativne nove registracije vozil posamezne skupine. Tu je še vedno najpomembnejša ameriška družba Tesla. Njenih vozil so lani na novo registrirali 3,6 milijona, a jo hitro dohiteva družba BYD iz Kitajske s 3,3 milijona registracijami. Tretji je prav tako kitajski SAIC (2,4 milijona), sledita nemška skupina Volkswagen (2,3 milijona) in BMW (1,3 milijona).
Najpogostejši modeli električnih avtomobilov na svetu so tesle: modelov 3 vozi po svetu 1,8 milijona, modelov Y pa 1,2 milijona.
Püttner je dejal, da se nemški avtomobilski proizvajalci ne bi smeli zadrževati le v najvišjem cenovnem razredu, če ne želijo zaostajati. Še posebej, ker kitajska podjetja postopoma prodirajo na nekitajski trg, je dodal. Kajti kitajski proizvajalci pokrivajo celotno paleto električnih osebnih avtomobilov: od najmanjših do velikih v najvišjem cenovnem razredu.