Kot je med drugim poročal spletni portal CarDealer, je novico na münchenskem avtomobilskem salonu v ponedeljek potrdil prvi mož Volkswagnovih osebnih vozil Thomas Schäfer. "Prihodnost Seata je Cupra, ki ji bomo namenili obsežnejša vlaganja," je dejal.
Nadaljnja vlaganja tako v Seat kot v Cupro bi bila po njegovih besedah nesmiselna, vodstvo Volkswagna pa se je odločilo za ohranitev Cupre, ki ima veliko večji potencial, je pojasnil. Priljubljenost te znamke, ki je sprva ponujala nadgrajene Seatove modele pod svojo znamko, nato pa razvila tudi povsem svoje modele, namreč hitro narašča.
Seatove bolj priljubljene modele, kot je kombilimuzinski leon, bodo po pričakovanjih v prihodnjih izvedbah na trg poslali pod znamko Cupra, druge modele, kot je manjša kombilimuzina ibiza, pa bodo po koncu načrtovanega proizvodnega cikla trenutnih generacij ukinili.
Slednje sovpada z vse pogostejšimi opozorili avtomobilskih proizvajalcev, da zaradi vse strožjih okoljskih standardov proizvodnja majhnih avtomobilov z običajnim motorjem z notranjim zgorevanjem ne bo več ekonomsko upravičena.
Po Schäferjevih besedah se znamka Seat sicer ne poslavlja povsem, saj jo bodo poskušali ohraniti na drugih področjih, kot je električna mobilnost. Pod to znamko bi lahko tako denimo proizvajali električne skiroje ali kolesa.
Ob tem je zanikal navedbe, da je na odločitev vplival domnevni spor nemškega koncerna s špansko vlado. Seat je namreč španska znamka, ki jo je Volkswagen prevzel pred približno 40 leti, a je sedež ohranila v Španiji.