Z omenjenimi spremembami zakona je sicer pridobitev vozniškega dovoljenja za vožnjo motornih koles do 125 kubičnih centimetrov bistveno lažja.
Kot je na današnji novinarski konferenci na Vranskem spomnil predsednik Avto-moto zveze Slovenije (AMZS) Andrej Brglez, mora za vožnjo teh motociklov v Sloveniji voznik med drugim imeti veljavno vozniško dovoljenje kategorije B, pridobiti evidenčni karton o vpisu v šolo vožnje in opraviti najmanj šest ur praktičnega usposabljanja.
Po Hribarjevih besedah je odgovornost šol vožnje in njihovih učiteljev za usposabljanje kandidatov, ki pristopijo k opravljanju programa, velika. Učitelj vožnje mora namreč poskrbeti, da kandidat opravi celoten program, tudi če oceni, da je za to potrebnih več kot minimalno predpisanih šest ur. Omenjeno število ur je izhodišče in ne pravilo, je opozoril.
Na vsakem kandidatu pa je odgovornost, da ne preceni lastnih sposobnosti in da upošteva priporočila učitelja vožnje, če ta oceni, da je treba opraviti več kot šest ur usposabljanja, je dodal. Poudaril je tudi pomen ustrezne zaščitne opreme.
Kot je danes še povedal Hribar, so lani na slovenskih cestah zabeležili 612 prometnih nesreč z udeležbo motornega kolesa, letos do konca septembra pa 573. Prometnih nesreč z udeležbo mopeda je bilo lani 314, letos pa 186.
Za posledicami teh prometnih nesreč je lani umrlo 27 motoristov in pet mopedistov, letos do konca septembra pa 11 motoristov in en mopedist. Hudo telesno se je lani poškodovalo 132 motoristov in 50 mopedistov, letos pa 121 motoristov in 21 mopedistov. Več je lažjih poškodb. Lani je bilo med motoristi takih 302, med mopedisti pa 176, letos pa je bil lažje poškodovan 301 motorist in 118 mopedistov.