Oktobra se je prodaja novih vozil na medletni ravni povečala prvič po juniju, in sicer zaradi večje prodaje gospodarskih vozil. Ta je bila v primerjavi z oktobrom lani večja za približno deset odstotkov, medtem ko so fizične osebe registrirale za 2,5 odstotka manj vozil.
Prodaja električnih vozil po ukinitvi državnih subvencij še naprej peša. Oktobra so električna vozila predstavljala približno 15 odstotkov vseh novih registracij. Za primerjavo, povprečje lanskega leta je bilo 18 odstotkov.
Ker so gospodarski obeti še vedno "zelo mračni", potencialni kupci avtomobilov še naprej oklevajo z nakupi, je objavo statistike pospremil analitik družbe EY Constantin Gall. Ta napoveduje, da bo prodaja novih avtomobilov v Nemčiji letos približno 20 odstotkov nižja od ravni pred pandemijo covida-19 leta 2019, je poročala francoska tiskovna agencija AFP.
Gall napoveduje, da bo število novih registracij električnih avtomobilov letos na medletni ravni upadlo za skoraj 30 odstotkov. Bi se pa prodaja električnih vozil po njegovi oceni lahko okrepila prihodnje leto, saj bodo cene verjetno padle, ker proizvajalci iščejo načine, kako izpolniti strožje zahteve EU glede emisij, ki naj bi začele veljati leta 2025.
Proizvajalci avtomobilov po vsej Evropi se sicer soočajo s številnimi izzivi, povezanimi tako s šibkim domačim kot tujim povpraševanjem ter visokimi proizvodnimi stroški. Kriza je izrazita še zlasti za nemško avtomobilsko industrijo.