Modernizacija voznega parka je igrala ključno vlogo pri tej rasti. Z dobavljenimi 52 novimi garniturami so potnikom ponudili sodobne rešitve, ki so javni železniški promet postavile na višjo raven. Letos Slovenske železnice pričakujejo dodatne nove garniture, ki bodo izboljšale prevoze na neelektrificiranih progah. Poleg tega so v teku načrti za nakup novih lokomotiv in vagonov, ki bodo po letu 2026 okrepili mednarodni promet.
Investicije v železniško infrastrukturo so ključne za dolgoročen razvoj železniškega prometa. Gradnja novega Potniškega centra Ljubljana, ki bo zaključena po letu 2026, bo omogočila za tretjino večjo pretočnost vlakov proti prestolnici. Obsežna dela na infrastrukturi pa že zdaj zahtevajo potrpežljivost uporabnikov, a na dolgi rok obljubljajo boljšo izkušnjo.
Tudi mednarodni promet je zabeležil občutno rast. V letu 2024 je Slovenske železnice uporabljalo več kot 1,5 milijona mednarodnih potnikov, pri čemer sta bili Hrvaška in Avstrija najpogostejši destinaciji. Posebne komercialne ponudbe, kot so direktni vlaki na športne dogodke, so dodatno prispevale k priljubljenosti železniškega prevoza.
Ena izmed ključnih prednosti Slovenskih železnic je njihova okoljska naravnanost. Od leta 2024 vsi električni vlaki vozijo na električno energijo iz 100-odstotno obnovljivih virov, kar praktično izniči emisije CO2. Železniški promet tako ostaja eden izmed najbolj trajnostnih načinov prevoza, z minimalnim vplivom na okolje.