Sojenje na podlagi tožbe, da trženje Teslinega vozila ni ustrezalo dejanskemu zagotavljanju pomoči voznikom in varnostni tehnologiji v teh avtomobilih, bi se moralo začeti prihodnji teden.
Iz dokumentov, v ponedeljek vloženih na sodišču, pa je razvidno, da sta se podjetje in družina inženirja Wei Lun Huanga poravnala. Tesla je ob tem zaprosil, da vsota poravnave ostane zaupna.
Huang je sicer verjel, da bo tehnologija Modela X v primeru vključenega avtopilota odpravila vsa varnostna tveganja za voznika tudi v primeru, ko ne vozi z varno hitrostjo, ne vozi samo znotraj označenih voznih pasov, se ne izogiba drugim vozilom oziroma oviram med vožnjo po avtocestah ter pospešuje proti fiksnim oviram.
Do nesreče je prišlo marca 2018, ko je inženir z vključenim avtopilotom vozil po avtocesti, pri tem pa nedaleč od mesta Mountain View v Kaliforniji trčil v obcestno ograjo. Vozilo je zagorelo, nato pa sta vanj trčili še dve drugi vozili. 38-letnega inženirja so prepeljali v bolnišnico, tam pa je poškodbam podlegel.
Pristojni so ugotovili, da Huang v času nesreče kljub opozorilom programske opreme za pomoč vozniku, naj to stori, ni imel rok na volanu.
Njegova družina je trdila, da so bili v Tesli pri izdelavi in trženju Modela X iz leta 2017 malomarni in neprevidni. Tesla medtem vztraja, da so njegovi avtomobili in funkcije avtopilota varni, pri čemer pa morajo biti vozniki tudi pri uporabi avtopilota previdni.