Lani je skupina BMW med januarjem in marcem ustvarila 26,8 milijarde evrov prihodkov.
"Skupina BMW je v prvem četrtletju leta 2022 dodatno okrepila svoj konkurenčni položaj in dobičkonosnost zaradi stalnega povpraševanja po svojih premijskih vozilih," je zapisano v poročilu o poslovanju, ki ga povzema francoska tiskovna agencija AFP.
Pri tem so opozorili, da zaradi ozkih grl v svetovni dobavi sestavnih delov, povpraševanja kupcev ne morejo v celoti zadovoljiti. Razmere je dodatno poslabšalo širjenje koronavirusa na Kitajskem, kjer so uvedli stroge protikoronske ukrepe.
V prvih treh mesecih leta je skupina prodala skoraj 597.000 vozil, kar je 6,2 odstotka manj kot pred enim letom.
Na podlagi dobrih četrtletnih rezultatov je BMW sporočil, da bo ohranil svoje smernice za letošnje leto in si prizadeval za sedem- do devetodstotno maržo iz poslovanja ter stabilno prodajo vozil, kljub "visoki nestanovitnosti", povezani z rusko invazijo Ukrajine, zaradi katere so cene energije in surovin skokovito narasle.
V BMW obenem pričakujejo, da se bo trg še naprej soočal s tveganjem pomanjkanja čipov.