Prvih pet novih kompozicij bo uvedenih postopoma, celotna flota 28 vlakov pa naj bi bila v uporabi do leta 2027. Vlaki bodo hitrejši in zmogljivejši od obstoječih – dosegali bodo hitrost 257 kilometrov na uro in nudili 27 odstotkov več sedežev, skupaj do 386 potnikov na enoto.
Tehnološke novosti vključujejo ergonomsko oblikovane sedeže z individualnimi svetilkami in naslonjali za glavo, električne vtičnice in USB-priključke, brezplačen brezžični internet ter sistem nagibanja, ki izboljšuje stabilnost med vožnjo. Premium razred bo ponujal prenovljen meni z jedmi, ki jih pripravljajo priznani kuharji.
Po ocenah ameriškega ministrstva za promet bo posodobitev skrajšala potovalne čase in povečala zanesljivost, kar je ključno za eno najbolj obremenjenih prometnih povezav v državi. Tarifni sistem in vrste storitev ostajajo nespremenjeni, potniki pa bodo lahko vozovnice še naprej kupovali prek običajnih kanalov.
Program modernizacije poteka v okviru zveznega Zakona o naložbah v infrastrukturo in delovnih mestih iz leta 2021, pri čemer projekt spremlja Zvezna železniška uprava. Cilj je povečati energetsko učinkovitost in zmanjšati emisije, ob tem pa okrepiti vlogo železnice v nacionalnem prometnem sistemu.
Amtrak načrtuje dodatne nadgradnje tudi v prihodnjih letih. Leta 2026 naj bi uvedli novo družino vlakov z večjimi notranjimi prostori, samopostrežnimi možnostmi in še izboljšano povezljivostjo, ki bodo namenjeni tudi drugim regijam ZDA. S tem želi podjetje zagotoviti enotno kakovost storitve in odgovoriti na vse večje povpraševanje po železniškem prevozu.