Natečajna komisija je pregledala štirideset prispelih del ter soglasno podelila tri nagrade, poleg njih pa je izpostavila še tri posebne omembe.
Natečaj je prvi organizirani javni dogodek v Ravnikarjevem letu. Predstavlja tudi prvi letošnji odgovor na vprašanje, kaj Ravnikar pomeni sodobnim oblikovalcem, arhitektom in umetnikom, in predvsem, kaj je aktualnost arhitektovega ustvarjanja za 21. stoletje, so danes sporočili iz ministrstva za kulturo.
Rezultate prejetih predlogov za oblikovanje vizualne identitete je v grobem mogoče razdeliti v dve večji skupini.
Prva, po številu najobsežnejša skupina predlogov, je izhajala iz arhitektove osebnosti: inicialke R. oziroma inicialk E. R. ter Ravnikarjeve podobe. Številne rešitve so oblikovalsko zrelo preoblikovale izhodiščne motive, medtem ko je bilo število rešitev, ki so bile tudi konceptualno prepričljive ter so se navezovale na razpisna izhodišča, manjše. Iz te skupine izhajata prvo- in tretjenagrajeni predlog.
Druga skupina rešitev je izhajala iz Ravnikarjevega dela: iz njegove arhitekture, pedagoškega in oblikovalskega dela. Iz te skupine je drugonagrajeni predlog, so še sporočili iz ministrstva.
Prvo nagrado so prejeli avtorji Žan Šabeder, Jan Krek in Jure Brglez. Prvonagrajeni projekt izhaja iz na videz neobetavnega in večkrat uporabljenega motiva inicialke Ravnikarjevega priimka, vendar pa jo s preprostim, celo nonšalantnim oblikovanjem, ter s poudarjanjem sistema manipulacije preprostega začetnega motiva spremeni v odprto, vendar vedno jasno prepoznavno platformo za raznolike vsebine Ravnikarjevega leta, je zapisano v poročilu natečaja.
Drugo nagrado je prejela avtorica: Anna Moseeva. Njena predlagana rešitev celostne grafične podobe je eden izmed redkih prijavljenih predlogov, ki inspiracije ne išče v ikonični podobi stolpnic na Trgu republike in ne v začetnicah imena ter priimka arhitekta, temveč prvenstveno izhaja iz Smeri B, iz eksperimentalnega oblikovalskega študijskega programa, ki ga je v letih 1960-61 na oddelku za arhitekturo FAGG uvedel profesor Edvard Ravnikar.
Avtor Zoran Pungerčar je prejel tretjo nagrado natečaja. Predlog njegove celostne podobe je kvalitetno in profesionalno pripravljen, kar se odraža tako v obsegu kot tudi temeljiti razčlembi in utemeljitvi posameznih sestavnih delov. Izhodišče koncepta sta za Ravnikarja značilen element zasekanega kota, ki je uporabljen za tvorjenje tipografskega simbola, in osemkotnik, ki v podobi nastopa kot prepoznaven likovni element.
Posebne omembe so prejeli avtor Domen Fras, avtorja Jan Kranjec in Valentina Lupi ter avtorja Matic Kozinc in Sanja Subić.