V prvem primeru so neznani storilci osebje podjetja preslepili s ponarejenim elektronskim sporočilom, ki je bilo videti kot uradno obvestilo banke o tehničnih posegih na računu. V sporočilu so priložili povezavo, nato pa so podjetje poklicali in se predstavili kot bančni uslužbenci. Z lažnim prikazovanjem okoliščin so podjetje zavedli in si prilastili več sto tisoč evrov z njegovega računa.
V drugem primeru so kranjski policisti pomagali občanu, ki je bil žrtev spletne goljufije. Storilec je pridobil dostop do njegove spletne banke in izvedel več transakcij v skupni vrednosti več deset tisoč evrov. Poleg tega je oškodovanec po navodilih goljufa kupil vrednostne kupone za kriptovalute v znesku več tisoč evrov, kar je še dodatno povečalo njegovo finančno izgubo.
Policija intenzivno preiskuje okoliščine obeh primerov in zbira dokaze, pri čemer bo o ugotovitvah obveščeno državno tožilstvo. Občanom svetujejo, naj bodo pri elektronskih sporočilih in telefonskih klicih previdni, ne klikajo na sumljive povezave ter nikomur ne posredujejo bančnih podatkov.