Kot so v združenju zapisali v današnjem sporočilu za javnost, bo kampanja potekala prek TV oglasov, z opozorili na svetlobnih digitalnih panojih in z objavami na družbenih omrežjih ter na spletni strani https://www.pazi.se.
"Če je cilj naše družbe okrepiti zavedanje o kibernetskih tveganjih in spletnih prevarah, ki smo jim izpostavljeni vsi, in da bi jih uspešneje zaznavali ter preprečevali, bi morale biti tovrstne aktivnosti na delovnem programu vseh deležnikov v družbi vsaj enkrat letno in tako postati stalna vseslovenska aktivnost," so napoved nove akcije pospremili v združenju.
Prvo fazo obsežne kampanje ozaveščanja javnosti glede tveganj spletnih prevar so sicer v sodelovanju s strokovno delovno skupino in zunanjo oglaševalsko agencijo izvedli že pred letošnjimi poletnimi počitnicami.
Zajela je večino aktualnih komunikacijskih poti, njeno vsebino pa so sestavljali opozorila in napotki s ciljem preprečevanja ribarjenja oz. phishinga za občutljivimi ter osebnimi podatki.
Glede na javnomnenjsko raziskavo je akcijo opazilo 60 odstotkov vprašanih. V združenju so ocenili, da so bila opozorila glede phishinga učinkovita, "saj bi kar 80 odstotkov vprašanih poslej dobro premislilo o vpisu svojih podatkov v spletne obrazce".
Pridobljeni podatki tudi kažejo, da nadaljnje ozaveščanje javnosti ostaja nujno, saj slaba polovica vprašanih nikoli ne menja svojih prijavnih gesel ali kartičnih PIN, nekaj vprašanih pa bi še vedno sporočilo svoja identifikacijska sredstva neznanemu klicatelju. Skrb vzbuja tudi podatek, da je največ anketiranih že bilo žrtev prevare, in sicer pri spletnih nakupih, so izsledke še povzeli v združenju.