Zanimivo je, da so logotipi znamk običajno na levi strani oblačil, čeprav so tudi izjeme, kot na primer tiste velike oznake, ki pokrivajo celoten kos oblačila.
Tržni strokovnjaki pojasnjujejo, da je ravno na tem mestu logotip najbolj opazen in izrazit.
Študije kažejo, da ko se rokujemo z nekom, naš pogled usmerimo v njegovo levo stran, saj desna roka zakriva desni del prsnega koša.
V preteklosti, preden so se pojavile blagovne znamke, so bili na levi strani oblačil vojaški čini, značke in broške. To je bilo povezano s stranjo, na kateri je srce.
Ko pogledamo skoraj vse spletne portale, njihova imena in logotipi običajno zasedajo zgornji levi kot. Razlog za to je dejstvo, da ljudje na zahodu berejo in pišejo od leve proti desni.
Ta dejstva kažejo na pomembnost levostranskega pozicioniranja logotipov, saj lahko to vpliva na prepoznavnost blagovne znamke in ustvarja močnejšo povezavo med potrošniki in podjetjem.