Lani so ustvarili 47,5 milijona evrov prihodkov, kar je 3,4 odstotka več kot leto prej. Čisti dobiček je znašal 2,7 milijona evrov, kar pomeni 37-odstotno rast, EBITDA pa se je povzpel na 6,7 milijona evrov oziroma 54 odstotkov več kot v letu 2023. Ti rezultati podjetju omogočajo nadaljnji razvoj, zlasti v smeri digitalizacije, trajnostne rabe energije in razširitve proizvodnih zmogljivosti.
Fructal letno proda približno 340.000 hektolitrov pijač in več kot 1.000 ton živil. V letu 2024 je odkupil več kot 1.676 ton slovenskega sadja, med drugim več kot 1.500 ton domačih jabolk, kar potrjuje zavezanost lokalni pridelavi. A kot opozarja direktor Goran Medić, je prihodnost slovenskega sadjarstva ogrožena zaradi podnebnih vplivov in opuščanja nasadov.
Investicije v skupni vrednosti sedem milijonov evrov vključujejo novo embalažno linijo Tetra Pak, posodobitve obstoječih linij ter prvo proizvodno linijo za žepkasto embalažo v Sloveniji. Slednja bo omogočala izdelke, kot je »Fruit to go«, in bo zaživela sredi letošnjega junija.
Fructal z zelenimi naložbami sledi tudi okoljskim ciljem. V Ajdovščini so lani postavili sončno elektrarno z močjo 606 kWp, ki pokrije 13 odstotkov letne porabe električne energije. V dveh letih nameravajo delež obnovljivih virov povečati na tretjino. Napovedujejo novo sončno elektrarno z močjo 800 kWp ter nadaljnjo racionalizacijo rabe energije.
Podjetje ostaja usmerjeno v inovacije, trajnost in kakovost ter še naprej ohranja močno prisotnost na trgih jugovzhodne Evrope, v Italiji in ZDA. Fructal si želi tudi v prihodnje ostati zgled uspešnega povezovanja lokalne pridelave, napredne industrije in odgovornega okoljskega ravnanja.