Vrednosti oddanih ponudb se gibljejo od slabih 28,5 do skoraj 34,4 milijona evrov brez davka na dodano vrednost (DDV), poroča časnik Dnevnik.
Upravljavec avtocest in hitrih cest v državi je maja letos na okoljsko ministrstvo posredoval vlogo za gradbeno dovoljenje, ki jo je poleti tudi dobil. Zdaj so pridobili še ponudbe gradbincev.
Izmed štirih prejetih ponudb je najnižjo oddal litijski Trgograd s partnerjem GP Krk, ki bi priključek zgradil za slabih 28,5 milijona evrov brez DDV. Preostali trije ponudniki, Pomgrad, Kolektor in Garnol, so po poročanju Dnevnika oddali bistveno višje ponudbe, ki znašajo od 33,6 do skoraj 34,4 milijona evrov brez DDV.
Glede na razpisno dokumentacijo je najvišja dopustna vrednost ponudb določena pri 28,95 milijona evrov brez DDV, ponudbe nad to vrednostjo pa naj bi bile ocenjene kot nedopustne, navaja časnik.
Kot so za Dnevnik pojasnili na Darsu, bodo sami po sklenjenem sporazumu krili skoraj 68 odstotkov naložbe v priključek, ki vključuje tudi povezovalno cesto do Vnanjih Goric, direkcija za infrastrukturo bo pokrila 28,4 odstotka naložbe, medtem ko bosta občini Brezovica in Log - Dragomer soudeleženi z 2,75 in enim odstotkom.
Gradnjo dodatnega priključka med Brezovico in Vrhniko na Darsu napovedujejo že nekaj let. Z njegovo ureditvijo bi promet preusmerili z regionalnih cest Brezovica-Vrhnika in Brezovica-Notranje Gorice-Podpeč na avtocesto. Namen je porazdeliti prometne tokove v prometnih konicah in razbremeniti cestno omrežje, ki je vzporedno primorski avtocesti, obenem pa povečati prometno varnost.
Investicijska vrednost projekta je v investicijskem programu ocenjena na 44,2 milijona evrov v stalnih cenah iz septembra 2021.
Dela naj bi po izboru izvajalca potekala dve gradbeni sezoni.