Telekom Slovenije in Xiaomi z donacijo društvu OnkoMan

Telekom Slovenije in Xiaomi sta tudi letos z donacijo v višini 5.000 evrov podprla Slovensko onkološko društvo za moške OnkoMan. Donirana sredstva bodo namenjena ozaveščanju o pomenu preventive in zgodnjega odkrivanja raka pri moških, s poudarkom na rednem samopregledovanju ter udeležbi v presejalnih programih, kot je program Svit.

Telekom Slovenije in Xiaomi z donacijo društvu OnkoMan

Društvo OnkoMan, ki se že vrsto let posveča spodbujanju zdravega življenjskega sloga in pravočasnemu odkrivanju raka, opozarja na pomembnost izobraževanja o skrbi za zdravje moških. Posebno pozornost namenja mladim fantom, ki jih spodbuja k samopregledovanju že ob prvih znakih telesnega razvoja. Njihove aktivnosti vključujejo kampanje za ozaveščanje, razvoj pripomočkov za zgodnje odkrivanje raka in podporo obolelim.

Predstavnik društva je ob prejemu donacije izpostavil, da je pomoč, ki jo omogočajo podjetja, ključna za dosego širšega občinstva. »S kampanjami, ki jih izvajamo, želimo doseči vse moške v Sloveniji, saj je skrb za zdravje nekaj, kar bi moralo biti prioriteta vsakega posameznika. Donacije nam omogočajo nadaljnji razvoj aktivnosti, ki so osredotočene na preventivo in podporo obolelim,« je poudaril.

Xiaomi je ob tem poudaril svojo zavezanost družbeni odgovornosti in pomembnosti ozaveščanja o preventivi ter pomoči tistim, ki se soočajo z diagnozo raka. Telekom Slovenije pa je ob podpori aktivnostim društva OnkoMan v novembru pripravil tudi akcijsko ponudbo mobilnih telefonov, s čimer so k ozaveščanju spodbudili tudi svoje uporabnike. V znak podpore so zaposleni nosili modre pentlje, za zaposlene, njihove družinske člane in člane društva pa je bil organiziran simbolični pohod od Litije do Čateža, s katerim so opozorili na pomen gibanja in zdravega življenjskega sloga.

Dodatne aktivnosti so vključevale tudi sodelovanje na košarkarski tekmi Cedevite Olimpije, kjer so skupaj z društvom OnkoMan in klubi promovirali preventivo raka mod in prostate. Vse te aktivnosti so del večje kampanje, ki želi osvetliti pomen preventive, zgodnjega odkrivanja in ustrezne podpore za moške, ki se soočajo z rakom.

Publish the Menu module to "offcanvas" position. Here you can publish other modules as well.
Learn More.